COMUNICAT FCBQ – Finalització definitiva de totes les competicions

0
176

La Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) anuncia la finalització de totes les seves competicions federades corresponents a la temporada 2019-20.

A la darrera Circular número 23 de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) es comunicava la finalització dels Campionats Federatius, excepte Sèniors i Preferents.

Tota vegada que els diferents escenaris de desescalada del confinament, fets públics fins ara, coincideixen en que la pràctica d’esports d’equip només serà possible en la última fase de les diferents fases previstes, el que impossibilita reiniciar les Fases Regulars de les competicions oficials encara no suspeses, la Comissió Executiva d’aquesta FCBQ, ha acordat la finalització definitiva de TOTES LES COMPETICIONS FEDERADES

Aclariments sobre el pagament de les quotes de les entitats i les empreses esportives durant la crisi sanitària del coronavirus

S’està treballant en els nous models de competicions per la temporada 2020-2021, que caldrà interpretar com a excepcionals i transitoris, donada la perspectiva actual i tenint en compte que:

Probablement, la proposta final que es presenti no contempli cap descens per aquesta temporada que avui hem donat per finalitzada i que els ascensos es ponderin en funció del sistema final de cada competició.

– Més informació a la Circular FCBQ núm. 24

Demanem als clubs afiliats comprensió, responsabilitat i col·laboració davant aquestes mesures que són en benefici de tots i totes.

Salut i Bàsquet! #JoEmQuedoACasa #BàsquetMaiPara